/هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس/ تقسیم امتیازها در داربی لندن
تبادل لینک
لینک دونی ادلیست
تبلیغات
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تبلیغات
/هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس/ تقسیم امتیازها در داربی لندن


در دیگر دیدار عصر یكشنبه ولورهمپتون با تك گل دقیقه 45 هونت توانست میهمانش بیرمنگام را از پیش رو بردارد.

آستون ویلا،‌ بلكپول و منچسترسیتی و نیوكاسل تیم‌های پیروز رقابت‌های عصر شنبه لیگ برتر انگلیس بودند.

به گزارش ایسنا، شنبه با انجام 6 دیدار هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس آغاز شد. در این رقابت‌ها آستون ویلا، بلكپول منچسترسیتی و نیوكاسل موفق به شكست حریفان خود شدند. دو مسابقه هم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

آستون ویلا در دیدار برابر وست برومویچ با نتیجه 2 بر یك پیروزی شد. داونینگ و هسكی گل‌های پیروزی ویلا را برابر وست برومویچ به ثمر رساندند. تك گل دقیقه 89 شارنر كمكی به مهمان برای فرار از شكست نكرد.

 

بلكپول با تك گل دقیقه 48 كمپل توانست، میزبانش استوك سیتی را از پیش رو بردارد.

 

منچسترسیتی سومین پیروز دیدارهای عصر شنبه بود. فیروزه‌ای پوشان شهر منچستر در دیدار در خانه وستهام با نتیجه سه بر یك پیروز از میدان خارج شده و خود را به رده دوم جدول رقابت‌های لیگ برتر رساندند. در این بازی توره (30)، گرین (73، گل به خودی) و جانسون (81) برای همشهری‌ها گلزنی كردند. تامكینز در دقیقه 89 تنها موفق به جبران یكی از گل‌های خورده تیمش شد. دیدار تیم‌های اورتون ـ ویگان و فولام ـ ساندرلند نیز گلی را در پی نداشت.

 

در آخرین بازی شنبه نیوكاسل پس از 5 هفته ناكامی طعم پیروزی را چشید و با غلبه بر لیورپول به رده‌ی هشتم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس صعود كرد.

"زاغ ها" در هفته‌ی هفدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی خود میزبان لیورپول بودند و در پایان این دیدار خانگی را با برتری 3 بر یك به سود خود به پایان رساندند.

 

در این دیدار ابتدا نولان در دقیقه‌ی 15 تیم میزبان را پیش انداخت تا نیوكاسل با همین یك گل اندوخته راهی رختكن شود.

نیمه‌ی دوم با حملات پرتعداد سرخپوشان آنفیلد آغاز شد. شاگردان هاجسون در دقیقه‌ی 50 با استفاده از غفلت مدافعان نیوكاسل و اشتباه سول كمپل گل مساوی را توسط درك كویت به ثمر رساندند.

در ادامه باز هم لیورپول بود كه به نتیجه‌ی تساوی قانع نبود و برای رسیدن به گل برتری تلاش می كرد، اما نیوكاسل كه از شرایط میزبانی بهره می برد، در دقیقه‌ی 80 توسط بارتون به گل برتری رسید.

 

پس از این گل لیورپول كه یك بار توانسته بود، بازی را به تساوی بكشاند، برای فرار از این شكست خارج از خانه تلاش زیادی كرد اما، در آخرین دقیقه‌ی بازی اندی كارول كه به تازگی به تیم ملی انگلیس هم دعوت شده است، با شوتی زمینی اما سنگین از فاصله‌ی 30 متری دروازه‌ی لیورپول را برای سومین بار گشود تا هاجسون هم باور كند كه امتیازهای این دیدار خارج از خانه را از دست داده است.

نیوكاسل كه در 5 هفته اخیر جز تساوی و شكست نتیجه‌ی دیگری را تجربه نكرده بود،‌ با این پیروزی 22 امتیازی شد و به رده‌ی هشتم جدول رده بندی صعود كرد.

 

هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دوشنبه شب با دیدار تیم های منچستریونایتد و آرسنال در ورزشگاه اولدترافورد به پایان می‌رسد.

 

در جدول این رقابت‌ها آرسنال با 32 امتیاز از 16 بازی صدرنشین است. منچسترسیتی با همین امتیاز و یك بازی بیشتر به خاطر تفاضل گل كمتر در مكان دوم ایستاد. منچستریونایتد و چلسی هم با 31 امتیاز در مكان‌های سوم و چهارم جای دارند. این در حالی است كه شیاطین سرخ تاكنون 15 بازی را در رقابت‌های لیگ برتر انجام داده‌اند.

 

 


افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: